Doggy style


Shiva vill inte sammarbeta med mig, hon vill inte lära sig nya saker, hon vill gå sin egna väg...
hehe jag är lite sur på henne, för allt hon har lärt sig, så har det går jätte snabbt, förutom det hära vi har försökt träna på ikväll : baktassen. ...... Precis som vanlig tass men med bakbenen.. Hur svårt kan det va? :P

Tröööögoo hund!

Nu ska jag leta efter en mobil batteri som ska befinna sig någon stanns i mitt rum,på golv, bokhylla, lådor  vem vet?
För imorgon ska jag skicka in min trasiga mobil efter ett halvår..
Sen lite mer plugg, man får bara hoppas och le imorgon på provet, hoppas att man når över IG, jag behöver verkligen inga mer IG jag har så det räcker och blir över!

//EMMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0