LINKÖPING!

Sitter på min byrå och bloggar Har precis tömt systemet med ronja.  Har även impulsshoppat en klänning och en väldig omatildig topp. Haha, ronjas kommentar var: Oj den där var verkligen inte din stil. Kanske ska sätta på mig och visa? Hmm får se om jag orkar. Jajajaja Linköping iaf, sjukt taggad, ska bli så galet skönt att bara komma bort bort bort från allt. Hotella lite också, veldans mysigt. Att det blev av är helt och hållet ronjas förtjänst, hon tar tag i sker på en gång (vi och våran framförhållning är ju ett kapitel för sig..) och bokade allt på en gång! Klick på henne helt klart. Nu sms:ar natalie om hennes sexsnack med brorsan, haha mycket underhållande!
Idag dushade jag och det var ju inte igår(!) I söndags för att vara exakt. Vattnet var i princip svart.
Filmkameran är iaf nerpackad för att dokumentera allt, måste verkligen börja använda den. Snart är man ju gammal och grå och har glömt allt man gjort i sin ungdom.
Här har ni mig på min lite ovanliga bloggplats.
Dom har förrsten Harrys i Linköping!!! Hej spårning.
PLUSS PLUSS

Kommentarer
Postat av: N

men visa toppen! (vem använder förövrigt ordet topp...?)

2010-10-29 @ 17:48:51
Postat av: R

Mr peanut, tack för en kanon turbo helg<333333

2010-11-01 @ 00:31:53
URL: http://meraronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0