7.30-19, det blir många timmar att ägna åt att tänka

japp! och en och halv to go.
det jag tänker på är iaf:

att allting som man kan komma på är redan påkommet. Det finns snart inget som är nytt. Snart tar allt slut, så det är lika bra att återanvända gamla skämt /flow/tankar.

jag är härmed korad till den sämsta exflickvännen! *well, thank you thank you, you are far to kind* först tog marcus bort mig från fb och nu läkaren märkte jag nyss. Säkert svårt att komma över mig. hoho.

när mamma har svante på landet inser jag att om man en gång varit hund/djurägare så förblir man alltid det i sinnet och tankesättet. Jag känner alltid ett behov av att komma hem, att nånting väntar på mig. både fint och stressigt.

börjat dricka vin igen. tycker det är ett så fint ord: vin. inte bara därför förstås, utan för att det var najs och jag blev full.

börjat gymma. längtar dit!? aldrig hänt. surfar på den vågen så länge det går iaf.

kom att tänka på den årliga kräftskivan som vi (peppar, peppar) har lyckats haft 2 år i rad? visste stämmer det, först hos mig och sen hos jessy. tänkte iaf att vi fortsätter den trenden.






Kommentarer
Postat av: ellan

Jag brukar också bli borttagen av mina ex ;) jeansen <3.... eller mer, dom benen i dom jeansen ! (är det någon annan som känner sig lika handikappad som mig utan iphone smilisar?)

2012-08-10 @ 15:54:17
Postat av: M

haha vad fint att vi är lika då! ja man känner sig ju naken utan gråtskratt smilyn!

2012-08-11 @ 07:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0