En aussietjej tar steget

Fyfan. Hörrni. Bloggen. Nu!
Grejen är att man glömmer så dags att skriva lite.
Det är varmt här, har bränt mig och haft solsting och frossa hela dagen och inte mått helt fläckfritt idag.
Älskar, nej ÄLSKAR mitt jobb, synd att jag får jobba så lite bara. 
Jag badar och klipper hundarna, strosar i en park och dricker förmånga millers med min chef. 
Jjag bor i ett litet hus, dricker vin ur 5liters dunkar och sätter på killen i grannhuset. 
Therese försöker banka in i min skalle att jag inte förtjänar mina undervärderande tankar och min ständiga mesighet. Jag försöker och ibland så gråter vi lite.
 
För tillfället har grannarna fest och överröstar håkan i mina lurar. 
Det var det. På återseende kära ni! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0