Mot sommaren

Tjena!
Slänger in ett inlägg bara sådär! Nu börjar sommaren närma sig på riktigt!

I tisdags åkte jag och À på en urmysig kryssning. Höll dock inte på att få komma in på båten för att jag är 21 och det var tydligen 23.. men det löste sig ;)

I helgen var jag på kjula dragracing, ingår i ett racingteam. Min uppgift; bara vara trevlig och glad! Blev några 7.0 or och några myggbett.
På lördagen skulle vi gå och köpa lunch och då vänder À på klacken och säger åt mig att komma. Vadå?
"Draken står i munk kön" säger han. Shit tänker jag kommer bli dödad av hat om hon får syn på oss.. Springer in i depån och tar skydd. Knäcker en 7.0:a och väntar en stund. Haha! Förstår att À helst vill glömma ;) överlevde iaf och kom hem sliten, men hel.

Övningskör som bara den, motorvägen är avklarad igår utan problem :D att plugga teori är skit, men det får det vara värt.

Annars har jag haft grillmys vid vattnet, tränat hund, druckit cider i solen, jobbat, sprungit vårruset, köpt en jätteblomma, räddat en fågelunge och köpt ett nytt Regntäcke till melvin.

När ska vi ses ?
Är förmodligen gräsänka på fredag så ett förslag är ju att komma förbi Vendelsö och snacka skit, kanske träna en gnutta hund?

Pössar

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: M

haha passande att hon stod i munk kön också. fredag blir svårt, jag och ellan ska ha middag med våra mammor + mormor.

men vi får styra något snarast!

2012-06-13 @ 22:20:01
Postat av: J

Haha kunde inte vara mer passande ;)

Trist, absolut det måste vi !

2012-06-14 @ 00:19:13
Postat av: Ellan

Snygg du är på bilden! Ja som sagt... Men frågan är om du måste vara gräsänka för att ses eller om vi ska styra något snart ändå ;)

2012-06-14 @ 20:14:12
Postat av: J

Haha nä klart jag inte måste! Men svårt att veta när nåt händer förens det kommer upp på fejjan liksom ;) visst kan man slänga iväg ett sms, men skulle bli förbaskat dyrt och framförallt tjatigt att göra det varje var och varannan dag ;) Hör av er om ni har smidit eller ska smida planer :) kan jag är jag alltid på!

2012-06-14 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0