._____.

Tänkte bara säga hej så ni vet att jag lever (det var också därför Charlie ringde igår för att kolla just detta, logiken i det?) iallafall. Ikväll köpa djur, hej du vilande flow dags att spana igång dig igen! Och imorgon tar jag Hellinoria (kände fört) under armen och går på överklassfest. Kan bli succé. Vill skriva något om min alkoholtarm också, den får så lite plats i bloggen. Jag var iaf nykter (okejtreöldå) förra helgen och jag känner att det kan vara bra av olika anledningar men nu står sommaren inför dörren och allt som kommer med den.
Jusste! Har haft ett kliande sår på en skinkan ganska länge, ett riktigt njutkli, det är alltså väldigt behagligt att klia på den, får ro i kroppen, iaf så kollade jag bak i spegeln för att se hur det såg ut. Resultat: äcklad av tanken att detta har suttit på min kropp i flera veckor! Fram med idominen och börja smörja alltså.

Nu ska jag äta frukost!
Mitt marsvin ska heta Cloey btw <3


Kommentarer
Postat av: Ellan

Tänkte min hane kunde heta mars (Mike mars, MARSvin) och honan... Något som passar med kanel!

2012-05-11 @ 11:39:18
Postat av: M

Haha Mike Mars the marsvin! Hmm, laktos vore kul!

2012-05-11 @ 16:17:47
Postat av: R

Eller 1,2,3 fanta o rosé!

2012-05-11 @ 17:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0