När man hittar guldkorn

Totaly gay listan. Gråter en skvätt över hur mysig den är. Snurvel.
Annars så känns det som att jag är inne i ett semesterflow. Var ledig igår och låg i långbro park och solade med den svarta. Just nu sitter jag i bilen och väntar på att mamma ska bli klar på hästryggen. Innan dess har vi hunnit gymma, övningsköra och jag har avverkat 5 snabba km på skogsstigar med solen i ansiktet.

Annars så är jag ganska tillfreds med livet. Träningen går som på räls. Pluggar teori som bara den. Trivs med mig själv och avfärdar pojkar på sms. Men ändå så hittar annat in. Som att jag kom ihåg hur jag förra året satt och planerade in Agility tävlingar i min kalender och också att det kommer vara en festival i Borlänge som jag inte kommer besöka.
Men för att summera så mest glad iaf.


Kommentarer
Postat av: ellan

man får prioritera det fina!

2012-05-04 @ 11:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0