När man tror sig veta

När man tror att man inte har en sjukdom fast man absolut inte är frisk
När man tänker att det inte är någon ide att blogga eftersom allt man kände då inte finns nu
När man tror att Svante nöjer sig med kisspromenader
När man tror att man redan bokat en resa till Australien
När man tror att man inte kommer vara kvar här i höst.





Blir typ irriterad på att jag är klamydiafri, ska inte lössläppheten straffa sig? På tal om det så har jag intorkad sperma på bröstet blandat med choklad som inte ville pricka munnen. Lätt avtorkat med en sminkservett!
Idag känner jag ett sug efter att plugga, en lång utbildning alltså, csn, nudlar, rabatter, korridorer, you name it. Sen ha en hund och åka runt och tävla. En hund. En hund. EN hund.
Sen har jag sagt ifrån helgjobb, helt ledig nästa helg liksom , aaaaaah! För första gången känner jag att jag inte behöver så mycket pengar, och det mina vänner är ett stort steg för min ekonomiska stress.

Träffade Fredrik på Harrys igår.
Träffade Charlie efteråt.
Den förste skrev att det var mig han alltid har velat ha och den andre läste det den förste skrev och undrade vad gjorde med alla killar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0