SPÅRA

Spårar flitigt just nu. I förrgår, försvårade jag spåret med båda underlagsövergångar, berg, dike och åker.

Idag lade jag ett längre spår än vad jag brukar. Det blev 310m och slingrade sig igenom våra sommarhagar.
Körde med runkeeper, den första bilden är när jag la det och den andra när Bim gick det.

Man ser att det blåste uppe från vänstra kanten (på bilderna). Spåret har flyttat sig lite, man kanske kan tycka att hon ska lägga sig bättre i spårkärnan.?.
Liggtiden blev på 50min.

Nogrann är hon iallafall och nu vet jag att jag kan länga spåren. KUL KUL KUL!

Prövade och la en påse med godisbelöning i slutet brevid leksaken. Dåligt val då hon inte ville leka förän hon ätit upp det. Så nästa spår- Inge godis och in med mer föremål i spåret igen!








Kommentarer
Postat av: M

Gud vad duktig hon blivit och noggran!!

2012-05-24 @ 10:48:28
Postat av: Anonym

Kul ide med runkepper!

2012-05-24 @ 15:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0